ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
....
Jumaat, 24 Oktober 2014 • 8:27 PTG • 0 comments
Aku tak faham kenapa kau lebih pentingkan dia dari aku sedangkan kau tahu aku bini kau dan bukan dia.

Mungkin salah aku sebab kacau dia, K aku mengaku. Aku mengaku salah aku sebab aku menyamar jadi orang lain dan add dia dan sakitkan hati dia semua. Aku tahu salah aku sebab panggil dia "perempuan murah" k memang semua salah aku. Tapi aku tak faham kenapa kau back up dia. Sumpah aku memang tak faham.

Memang aku ada add dia dekat wechat. Aku pon selalu jugak stalk twitter and ig dia sebab nak tahu tentang perkembangan dia and kau tak boleh nak salahkan aku cause ni memang diri aku bila aku dah sakit hati dengan seseorang apatah lagi bila yang dia kacau tu kau.

Cuba kau bagitahu aku, bini mana yang tak akan terasa bila kau bersayang dengan perempuan lain. Bukan aku je malah semua orang akan marah dan mungkin akan buat macam apa yang aku buat. Aku akui  kesalahan aku dari A-Z. Tapi kau pernah tak tanya aku kenapa aku add dia? Tak kan? Kau nak tahu kenapa? Kau nak tahu sebab apa?

First, aku add dia guna acc aku sendiri sebab aku nak tahu siapa dia sebenarnya.

Second, aku cuma nak slowtalk dengan dia. Bagitahu dia yang kau milik aku dan bagitahu dia supaya jangan melebih dengan kau. Nak berkawan? Aku tak marah dan aku tak pernah halang cuma please jaga batas.

Third, sebab aku jelous. Kenapa? Sebab aku sayang kau. Sayang yang aku tak dapat nak bagitahu kau berapa besar benda tu.

Jadi salah aku lagi ke? Hmm.

Adakah aku yang tak cuba untuk memahami atau aku memang tak layak untuk difahami?
Aku pon tak tahu sebab kadang-kadang aku rasa aku ni macam tak pernah wujud.



OLD
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB