ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Sabtu, 9 November 2013 • 10:49 PTG • 0 comments
Harini kita jumpa, saya tengok muka awak lesu sangat. Muka penat. Saya faham awak penat balik dr kerja. Saya faham sangat.

Harini kita tukar fone, awak bagi saya fone baru awak dan awak ambik note II yang awak belikan untuk saya. Awak kata nak tukar. Awak kata nak ambek s Advance. Lagipon S Advance tu ori. Awak kata awak nak guna yang S Advance tu sebabnya awak tak biasa guna fone besar padahal saya tahu yang awak cuma nak buat saya bahgia.

Kenapa awak sanggup buat semua ni? Padahal saya selalu sakitkan awak. Saya selalu kecewakan awak. Tapi awak sentiasa senyum. Awak sentiasa cuba untuk bahgiakan saya.

Awak sentiasa sabar dengan saya. Sabar dengan kerenah saya even kekadang saya tahu awak pon naik muak nak layan saya kan?

Sayang, terima kasih.

Awak terlampau baik untuk saya. Awak ceriakan hari-hari saya. Awak terlampau bermakna untuk saya. Awak terlampau sempurna buat saya cuma saya yang kekadang selalu kecewakan awak.

Sayang,

Saya nampak kesedihan awak bila awak nak balik tadi. Saya nampak wajah kecewa awak sebab kita tak dapat balik sesama kan? Saya nampak semua tu. And saya mintak  maaf. Saya tak pernah nak cuba bahgiakan awak. Tak pernah sekali pon kan? Saya always gagal jaga perasaan awak. Always gagal jaga hati awak.

Maafkan saya.

Saya gagal.


OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB