ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
S T U P I D !
Isnin, 1 Julai 2013 • 8:57 PTG • 0 comments
Mungkin salah aku sebab dah buat kau terluka dan mungkin salah aku sebab dah buat kepercayaan kau hilang dengan aku. Tapi aku nak kau tahu yang bukan aku tak cuba nak pulihkan hubungan kita. Tapi aku dah cuba. Ye, mungkin salah aku sebab buat kepercayaan kau kurang dekat aku tapi tak salahkan kalau bagi aku peluang yang terakhir? Peluang untuk buktikan yang aku sayang kau lebih dari aku sayang orang lain.

Ye, aku rindu kau. Aku rindu kau sangat. Aku rindu tentang kenangan kita. Aku rindu nak gelak dengan kau. Aku rindu nak senyum dengan kau. Aku rindu nak tengok kau buat muka. Aku rindu nak buat semua benda dengan kau. Rindu nak sambut anniversary every months dengan kau.

Aku dah banyak berubah? Ye memang. Mungkin sebab aku dah sambung belajar. Tapi jauh mana pon aku pergi, aku tak boleh buang kau. Kau tetap orang yang aku sayang. Sebab apa? Sebab kau penting dalam hidup aku. Aku tahu kau dah banyal berkorban untuk aku. Kau buat aku bahgia. Kau buat aku happy dan kau sanggup korbankan perasaan kau sebab nak jaga perasaan aku kan?

Kenapa ek kau sanggup buat aku centu? Asal kau sanggup lukakan perasaan kau sendiri padahal kau tahu yang tu semua amat menyakitkan?

Aku bodoh kan? Aku kejar orang yang salah padahal orang yang ikhlas dengan aku ada depan mata. Aku sanggup biarkan kau sakit sorang-sorang sebab sorang laki yang tak pasti boleh bahgiakan aku macamana kau bahgiakan aku.

Aku bodoh kan? Aku bodoh sangat sebab dah sakitkan hati kau. Aku mintak maaf. Aku mintak maaf sebab tak boleh bahgiakan kau. Aku mintak maaf sebab dah sakitkan hati kau. Aku mintak maaf sebab tak boleh jadi yang terbaik untuk kau.

Boleh tak kalau kau maafkan aku? Boleh tak kalau aku nak kita macam dulu? Boleh tak kalau aku nak kau jadi insan yang teristimewa aku lagi? Boleh tak kalau aku nak kau selalu ada saat aku susah and senang? Boleh tak?

Aku rindu kau. Aku rindu kau sangat. Aku rindu kenangan pasal kita. Aku rindu semua tentang kita. Aku rindu sangat.

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB