ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
cry :')
Isnin, 11 Februari 2013 • 12:06 PG • 0 comments
Hello guy's. Today maybe sukar untuk aku bergelak ketawan and bergurau senda dengan korang. Sebab hapa? Sebab now aku dalam keadaan sedih *Okay airmata dah start bertakung and bersedia untuk keluar pada bila-bila masa je* Airmata mengalir? Menangis? Ohh no babe! Aku tak kan biarkan selagi ego aku kuat. Aku kuat. Yes i know i'm very strong!

Sayang,sedih mana pon saya. Saya akan tetap tersenyum even fake sebab saya nak awak tahu yang saya akan gembira bersama awak. Saya fake bukan sebab suka berahsia tapi sebab saya tahu bila saya menangis awak start risau. Betol kan? So why saya perlu buat awak risau kalau saya masih boleh tersenyum :'D

Sayang,maafkan saya. Saya terpaksa menangis. Bukan sebab nak buat awak risau tapi sebab saya lemah kali ni. Ye awak lemah sangat bila nampak awak bukak cover belakang fone and bagi saya fone tu. Awak tahu apa yang saya fikir? Saya fikir awak nak tinggalkan saya. Ya Allah takut sangat sayang. Takut sangat sangat dengan benda tu. Awak nak tahu tak saya menggeletar masa tu? Bila tengok muka sedih awak. Sayang,sorry k. If saya tak pakai fone tu mesti dia tak rosakkan? Saya tak layak pakai fone awak sebenarnya. I'm so sorry sayang *tunduk kepala*.

Airmata tak pernah cuba untuk mencurangi kita. Tahu kenapa? Sebab disaat kita sedih,ia selalu ada menemani kita even kita cuba untuk halang dia. Hebatkan dia? Setia dengan kita saat susah. Tak pernah cuba untuk lari even diminta :')

Sayang,lepas ni macamane nak otp? Sapa nak teman manja? Sapa nak ngada-ngada dengan manja lagi? Sapa nak tolong dodoikan manja sat tidur? Sapa sayang?! Tell me now :'( Ya Allah sayang,mesti ghindu dekat awak nanti. Rindukan suara manja,nakal and garau awak tu. *cry and cry*

Ya Allah,ada sesapa nak bagi pinjam bahu tak? Ada tak? Serious aku perlukan someone untuk luahkan semua ni. Perlukan sangat sangat and sangat. Aku perlukan someone yang boleh teman aku. Aku nak ceritakan semua ni dekat korang. Nak sangat :'( *tunduk kepala*

*Teruskan fake* Sayang, comel je topap tu awak susun. Haahaha  kantoi sayang awak kemas dompet tu. Thanks k :') Tapi kenapa takde gambar awak dalam tu? Letak lah sekali dah alang-alang letak tu. Hahahahhah :'D 

K bye. Tak boleh nak sambungkan story. I'm not okay for now. Bye :')  

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB