ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Happppppppppppyyyyyyyyyy
Sabtu, 5 Januari 2013 • 12:25 PG • 0 comments
Assalamulaikum semua *salam cium tangan*. Apa khabak? Sihat ka? Rindu chek ka? Eh mana boleh ramei sangat rindu chek. Nanti marah chek abang chek sapa nak tanggong? Hang ka? Hahahhaha *kedah sesat*. Okay topik harini sebenarnya dah lama tapi harini baru ada masa nak luangkan masa untuk menaip. Al-maklumlah orang bekerjaya kan. Eh? Hahahha okay budak pewasan dah mula dah *for myself*.
 

Nampak gambar kat atas tu? Tu lah pic masa kami lepak I-City sesama. Yang terkejut siap ada family lagi. Nak tahu family sapa? My family ahh. Hahah dapat jugak budak tinggi lampai ni lepak dengan mama and abah dalam 1 masa. Yang paling cute bila muka dia segan plus malu dah sampai. Hamboii comel dia cuma awex dia je yang nampak. Sapa awex dia? Me ahh sapa lagi. Berani ah orang nak amek dia. Wa karate sama lu der. Hhahaha *jet jet gangster*.  Sebenarnya kami jumpa secara kebetulan. Memang mula-mula rancang but mamat tinggi ni kata tak jadi and tup tup ada depan mata. Mula lah excited gila nak mati masa tu. Kihkihkih *gelak sopan*. Bak kata orang kan "Kalau dah JODOH,tak kemana". Alhamdulillah *lap air mata*

Hampir tiga jam kami meluangkan masa bersama. Kehulu kehilir ikot belakang bontot parents. Maklumlahhhhh takde hala tuju ah kata kan. Macam gini ah jadi nya. But i know semasa bersama dengan dia i so cute like pwincess Doraejam. Pernah dengar tak nama tu? Tak pernah ea? Sory only kami je yang tahu. Hhihihihihi *gelak gedik*. 

* Sayang buat suprise yang gila tuh. Datang situ dengan bawak adik and sanggup lepak even manja tahu sayang penat gila ikot parents manja kehulu kehilir. And say thanks buat adik ipar kesayangan jugak "Badariah" sebab sanggup jalan-jalan ikot sayang datang sini and cakap-cakap dengan manja even dia agak pemalu like you sayang. So cute okay~
 

Look me now. So beauty like Queen In The Dream right? Please jangan menyampah sebab awak kene terima saya seadanya. K mengarot and mengarot. Ni time tengah tunggu chek abang saya ni pergi mana tah dengan adik dia. Tunggu punya tunggu sampaikan terpaksa balik dulu sebab dah lama sangat. Tapi tetap happy sebab dalam kereta family asyik nak tahu pasal dia je. Ehh dah dapat beribu restu ahh *muka manja*. Alhamdulillah syukur kepada Allah.
 

Nampak tak tu betapa ramainya bodyguard saya? Alahaai takut saya kene kidnape letuw. Hihihihi don't worry k my handsome bodyguard *cousin je sebenarnya*.


Last sekali sempat ambik gambar dengan artis terkenal. Tahu sapa? Wan Nazri Wan Zain adik kepada Wan Zack Haikal. Hahahaha k. Only In Dream je ah. With cousin again~

#DearSayang,Thanks okay sebab terima saya seadanya dan sanggup jaga saya sampai ke hari ni. Saya harap awak adalah orang yang betul-betul ditakdirkan untuk menjag,menyayangi,mencintai dan menikahi saya. Saya tahu saya tak sesempurna mana tapi saya tahu awak adalah orang yag telah menyempurnakan saya setelah ibubapa,cousin dan kawan-kawan saya. Thanks for everything sayang. Love you

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB