ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
spend time
Sabtu, 6 Oktober 2012 • 10:18 PTG • 0 comments
Al-kisaaaahhhh. Maka tersebutlah kisah pada hari ini tentang beta dan kanda beta. Kisah nya begini *wink wink wink*

Pada hari ini beta telah memutuskan untuk perjumpaan terakhir dengan kanda beta. Ehh jangan nak pikir lain k. Beta buat semua ni untuk kebaikan kami jugak. Kami ingin cuba utuk berjauhan. Bukan sebab perpisahan tapi untuk kebaikan kami masa depan a.k.a after SPM.

see? We sweet like sugar. Don't be jelouse

Dear Baidi Son,

Walaupon hari ni hari last kita spend time together but i want you to know i always miss you even kita berjauhan. I nak you tahu tahu jugak yang sebenarnya i tak nak berjauhan dengan you macam ni. Terseksa tahu! Apalagi sebelum ni kita tak pernah berjauhan. Mana ada i situ mesti ada you. Now? Hmm. Alone laa i macam ni sayang.

Sayang,i harap bila kita berjauhan ni kita tak kan ada niat untuk duakan sapa-sapa k. Seiously i risau gila bila fikir balik apa yang i buat ni. Hmm. Takde laah gambar sweet kita mcam kat atas ni dah kan :/ hmm. Sayang, rindu gila kat you nanti :( . Eh i ni. Apalah. Belom berjauhan lagi dah nak rindu-rindu. Apalaaaah anak abdullah sorang ni *tepuk dahi*. Hahahahha.

Dear Jamsuwie,

Take care k. I hope you tak lupa i bila dah berjauhan macam ni. Ingat taw. Even kita berjauhan i tetap sayang you. Ingat i always rindu you and setiap saat yang i luangkan untuk you and yang you luangkan i. Ingat taw ayat text i tadi. Takde sapa yang boleh ganti tempat you. InsyaAllah :') Ingat i untuk you dan you untuk i.

Anak Andullah sayang gila babeng dekat Anak Baidi :**

your love,
DoraeJam

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB