ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
with abi kepeng :*

Alahaii handsomenya awak kat situ abi




With abi sayang :) Amacam? Comel kan kami. Haa ni pic chek dengan abi chek. Handsome kan dia? K dah tahu dah. Yeayhh tema kami warna merah. Sweet kan? Cakap sweet now! i will kill you if you say no *ugut*.

With abi's family

Alahaaaii comelnya kami berlima. Tu family abi a.k.a bakal mak,ayah mertua and adik ipar chek. Jelouse? Lantak pi r. Chek tak suruh hampa jelouse pon kan.

With abi my babyboo~
Them is my BFF *Before graduation*
Love you guy's :*

Chek tahu kami comel disitu

With faten amelia.

Mereka adalah tempat meluahkan apa yang tersurat dan tersirat
Amacam? Lawa kan semua gambar-gambar chek kat atas. Chek sedih sebab tak dapat tangkap gambar chek masa pakai jubah T.T Cikgu chek la menggelabah sangatnak suruh chek pulangkan awal apalagi bila chek nni ketua kelas. Lagi kene pulang awal la jawabnya *menangis*. Eh kawan-kawan,sampai sini je laa chek bercerita k. Nanti chek cerita banyak lagi. Tunggu entry ' G.R.A.D.U.A.S.I ' chek yang ke dua k :)
Byeeee!


OLDNEW
G.R.A.D.U.A.S.I [part 1]
Ahad, 21 Oktober 2012 • 9:29 PG • 0 comments
Assalamualaikum semua. Hai selamat pagi,selamat petang and selamat malam semua :) Apa khabak? Sihat kaa? Harini chek nak habak mai kat semua yang chek dah graduation. Hampa? Mesti dah kan? And mesti jugak ada yang tak pernah tahu apa itu graduation kan? Takpa-takpa. Meh sini dekat-dekat dengan chek. Chek nak habak mai semua sekali~

Semalam ( 20/10/2012) adalah hari yang paling chek tunggu-tunggu. Nak tahu kenapa? Sebab chek tak sabar nak pakai baju yang chek sulam sendiri and baju yang sama warna dengan abi chek. Abi? Sapa tu? Haaa abi tu suami chek laa a.k.a boyprend chek. Ramai sangat yang chek jumpa. Semuanya lawa-lawa and handsome-handsome belaka. Ex chek pon ada taw. Mereka handsome gila sampai buat chek melting tapi yang paling penting boprend chek laa yang lagi handsome and buat chek melting *kelip mata*

with abi kepeng :*

Alahaii handsomenya awak kat situ abi




With abi sayang :) Amacam? Comel kan kami. Haa ni pic chek dengan abi chek. Handsome kan dia? K dah tahu dah. Yeayhh tema kami warna merah. Sweet kan? Cakap sweet now! i will kill you if you say no *ugut*.

With abi's family

Alahaaaii comelnya kami berlima. Tu family abi a.k.a bakal mak,ayah mertua and adik ipar chek. Jelouse? Lantak pi r. Chek tak suruh hampa jelouse pon kan.

With abi my babyboo~
Them is my BFF *Before graduation*
Love you guy's :*

Chek tahu kami comel disitu

With faten amelia.

Mereka adalah tempat meluahkan apa yang tersurat dan tersirat
Amacam? Lawa kan semua gambar-gambar chek kat atas. Chek sedih sebab tak dapat tangkap gambar chek masa pakai jubah T.T Cikgu chek la menggelabah sangatnak suruh chek pulangkan awal apalagi bila chek nni ketua kelas. Lagi kene pulang awal la jawabnya *menangis*. Eh kawan-kawan,sampai sini je laa chek bercerita k. Nanti chek cerita banyak lagi. Tunggu entry ' G.R.A.D.U.A.S.I ' chek yang ke dua k :)
Byeeee!


OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB