ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
iloveyou galah :*
Selasa, 11 September 2012 • 9:58 PTG • 0 comments
Hai awak awak awak semua :* Meh sinii baca entry ni~


I and him again. How? Sweet right? Yeaah i know it :) He so handsome harini sampaikan ramai mata yang memandang. Eh? Hahahha~ Sampaikan ramai yang jelouse. Jelouse? Itu memang semestinya ramai sampaikan ada yang bbut cerita yang agak suckaiii. Eh? Terasa ke? K sapa suruh stalk blog i ken *jeling maut*

Ehh sebenarnye saje je post gambar kat atas ni. Ni saat-saat tengah bergembira dengan dia. Sapa tangkap eh? K zaris and Ateyn yang tolong tangkapkan. Mereka yang sangat gedik nak suruh kami berposing. K kami follow~ And ni lah hasil nya. Teramatlah suweeeeet *tangan di dada* Eh tak boleh puji lebih-lebih. Nanti jamsulie ni jelouse.

Eh mesti korang tertanya kan why aku panggil nama dia Jamsulie laa Jamsuwie laa. Kan kan? Hehhehe sebenarnya aku pelat R. Baca leklok okay ' R '. So suckkk bila owang selalu cakap a.k.a ejek aku. K aku tahu aku comel apabila pelat *baldiiiiii please* Hahha lolz terlampau and teramat pewasantannnnnnnnnn ken ken~

Tapi fikir kesah? Asalkan aku tetap comeel and ceyut dimata diaaaa! who dia? Jamsuwie laaa awak oiii *bisik* Jangan bagitahu dia k. Thankssssss awak *kelip mata*.

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB