ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
i ada adik bawu :*
Rabu, 12 September 2012 • 5:00 PTG • 0 comments
Beberapa hari yang lalu, ade someone yang comel follow kat twitter @_nuwull. K aku accept and follow her back. Almaklumlah #TeamFollowBack. Okay time kenal-kenal ni kantoi la yang dia PMR candidates but her face so matured. Kalah aku k. Kenal-kenal and kenal akhirnye gelaran yang ku beri kepadanya 'Adik'.

Kami kenal tak sampai seminggu akan tetapi dah terasa teramatlah rapat. Rapat camane? Rapat macam belangkas. Awww please melting dik :) Heee. And selama harini tak pernah pulak perasan bio dia sampaikan harini. K nak tahu apa dia tak? Nah baca ni


You see what? K my name at here. K agak terhawuuuu k bila nampak benda ni. And melompat keriangan *lompat atas katil 1852369 kali* Haahhaha k aku unmatured. Eh tapi ape aku kesah kan asalkan aku enjoy dengan benda yang aku buat. Kau hade? Tak kan? So diam *kiss pipi*

Eh adik sayang,thanks k sebab bubuh nama akak kat situ. K terasa diriku amat berharga bagimu~ Eh? k melalot again. Btw hope kita akan still beradik akak k ^_^ Hope hubungan kita akan stillll begini. Iloveyou omey momey :**

Eh awak semua dah baca kan? So follow la twitter dia :) Tapi jangan nak menggatal dengan dia k. I'm jelouse *jeling maut*

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB