ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
He make me happy~
Sabtu, 8 September 2012 • 12:00 PG • 0 comments
Alhamdulillah aku msih diberi kesempatan untuk luahkan isi hati aku. Betapa lama nya aku tingalkan blog. Huh! *tiup habuk*


Harini dia salah seorang yang beri kebahgiaan untuk aku. Nak tahu kenapa? Ye,dia sanggup spend time selama 3jam dengan aku. 3jam? K fisrt time lepak lama tu dengan dia. Apalagi bila dia dalam keadaan yang amat handsome. K aku melting dan hampir pengsan. Dan amat baran apabila ada orang fall in love dengan dia. Who? Secret :)

You want know! He make me happy for this day. Happy yang teramat sangat. Until now,i still boleh terbayang muka manja and comel dia tadi. Ya Allah betapa bertuahnya aku sebab memiliki dia :')

"sayang,thanks k sebab sudi spend time dengan i. Sudi teman i pergi beraya rumah fatin. Sudi teman i ikot kawan i pergi beraya yang takde founction dekat damai tu. Thanks k sayang. You know,you dah buat harini menjadi hari terindah i. I tersangat hargai."

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB