ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Happy Anniversary!
Rabu, 26 September 2012 • 5:18 PTG • 0 comments
Ehem ehem. *batuk kecil* Testing testing *ketuk microfone* Wahai pembaca-pembaca sekalian beta ingin mengumumkan hari ini 25 haribulan 9 adalah hari ulangtahun perkahwinan beta dengan suami beta. Eh bukan suami sebab beta tak kahwin lagi. Ehem ehem. Pembetulan-pembetulan bukan ulangtahun dengan suami beta tapi dengan kekasih hati beta *Raja Jamsuri Bin Baidi*Hari ini kanda beta telah memberi beta hadiah yang beta rasa terlalu istimewa sehinggakan air mata jernih beta teringin untuk mengalir.

 Dear Jamsuri,thank k sebab sanggup bagi semua ni untuk i. You know what? I terlampau terharu dengan semua benda yang you buat. Terharu yang tersangat sangat. You, thanks untuk cincin,jam yang ada gambar kita and kichen bentuk hati tu. Thanks sangat taw sayang. Selama ni couple i tak pernah bagi semua benda ni untuk i. Tak pernah lagi buat macam apa yang buat untuk i ni. I *lap air mata* i terharu. Btw sorry k sayang sebab i bagi hadiah yang tak seberapa untuk anniversary one months kita ni. Tapi i hope you hargai. Pakai jam tangan tu kemana je you pergi k. Tu tanda sayang i untuk you. *kelip mata*. Biy, i sayang gila dekat you.

Thanks for this presents
 
Ehem-ehem kembali ke tajuk utama kita tadi.Beta ingin memberikan sekalung bunga untuk kanda beta kerana beliau sudi melayan kerenah manja beta yang terlampau ni selama sebulan. And beta juga ingin ucapkan seribu jutaan terima kasih sebab sudi meluangakan masa dengan beta untuk menyambut anniversary ni.

Akhir kata beta ingin pembaca-pembaca sekalian mendoakan kebahgiaan beta dengan buah hati beta agar  beta dan dia akan selamanya bersama. Amin ya rabbalalamin~

*Ayat di atas adalah ayat bajet permaisuri :D Have fun~ *

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB