ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
akak rindu kau dik :')
Jumaat, 14 September 2012 • 4:33 PTG • 0 comments

Hey aza :') Sihat? Rindu awak dik. Rindu sangat. Tak tahu nak cakap macamane untuk tunjukan rasa rindu ni kat kau dik. Everyday tiap kali form 3 rehat or budak kelas 3L rehat. First sekali kau lah orang yang aku usya. Why you? Because i miss you. Really miss you dik. Bila lalu depan rumah kau je. Mesti aku usya. Tipu sangat lah if aku cakap aku tak pernah usya.

Dik,rindu nak hug kau. Rindu nak bergosip dengan kau. Rindu nak lepak dengan branda kelas kau. Rindu nak tengok kau senyum. Rindu nak buat lawak bodoh dengan kau. Rindu nak story mory dengan kau. Rindu nak makan lotex sesama. Nak tengok kau makan bak wan dengan cili seketol tu. Rindu nak pergi konvoi beraya macam haritu. Ya Allah,rinduu sangat dik dengan semua tu.

Bila teringat semua tu. Rasa macam ya Allah menitis air mata ni. Dik,nak tahu tak tiap kali aku rindu kau. Aku mesti stalk kau. Nak tahu kenapa? Sebab aku nak tengok situasi kau macamane. Terharu sangat bila aku stalk kau and kau tweet kat jamsuwie cakap yang kau rindu aku. Ya Allah dik, kau tak lupa aku lagi? Aku ingat kau dah lupa aku.

Dik,bila kita boleh macam dulu? Bila kita boleh buat semua macam dulu? Bila dik? Hmm. :'(

::NorazafiqahJani, maafkan kak aween if kak aween ada buat salah kat Aza. Akak tak nak bergaduh macam ni teros. Dah nak dekat sebulan kita macam ni. Akak rindu aza. Akak rindu semua. Kita berbaik baik bole? Mungkin benda ni jadi sebab salah akak jugak. Mungkin akak terlampau ego and sensitif. Mungkin akak ni hipokrit,pentingkan diri akak sendiri. Kan dik? Hmm. Maafkan akk again dik *tunduk hulur bunga* Akak harap kita boleh macam dulu balik adik tembam. Bye::.

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB