ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
SOS
Khamis, 16 Ogos 2012 • 1:32 PTG • 0 comments

Hey kan haritu aku ada cerita kat korang kan pasal blog aku yang kene hack tu. Ingat lagi tak? Kalau tak ingat open la balik first-first entry aku dulu. Seriouse aku sayang gila blog aku yang kene hack tu tapi tu lah kan. Kene hack :'( Mencii sapa yang hack tu weiyhh T__T. So suck very damn much. Aku sayang followers aku. By the way korang tahu tak cara nak dapatkan balik followers tu? Tahu tak cara nak tukar ID blog sekarang dengan ID blog yang kene hack tu? Sebabnya ID blog yang dulu aku still ada. And kalau korang boleh tolong hope sangat bantu aku. Pertolongan korang amat diperlukan.

If korang tahu and nak bantu aku boleh laaa tinggalkan komen korang.

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB