ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Single~
Sabtu, 4 Ogos 2012 • 1:56 PTG • 0 comments
my situation whe he let me go.

Now dah nak masuk sebulan aku single. Woww! Tak pernah k single selama ni. Paling lama pon 2minggu maybe. I don't know why i still remember him and do not throw him in my life. Do i still love him? Ohh no! i don't love him. I and him just friend not more special relationship with me and him. Lagipon dia dah ada someone yang special untuk jaga hati and perasaan dia.

memories :)

Rindu masa first time jumpa dia. Gambar ni sehari lepas kitorang couple. 26/8/2012 Ya Allah,rindunya aku. Hanya Allah je yang tahu betapa aku rindukan dia. Sayang aku kat dia tak pernah berubah. Kenapa? Kenapa aku tak boleh nak redhokan hubungan kitorang? Kenapa aku tak boleh nak terima bila dia mesra dengan orang lain? Kenapa aku jelouse? Dah nak capai sebulan aku kehilangan dia. Tapi kenapa sayang ni tak boleh nak peri jauh lagi? Apa sebab aku betul-betul sayangkan dia? Hmm. Aku try untuk carik penagnti dia tapi buat masa sekaran ni tak boleh. Walaupon aku ada rapat dengan someone ni tapi aku tak boleh nak bukak hati aku kat dia.

Dalam hati semua orang boleh cakap kata benci kan? Dalam hati semua yang kita rasa semua boleh pendam. Tapi hakikat? Fakta semua kita tak boleh bohong. Hancur hati ni bila dia mention dengan orang lain. Bila twitcon twitter dia gambar dengan orang yang dia sayang. Hancur jugak hati ni bila nampak dia tunggu orang yang dia sayang dekat dataran. Time dengan aku dulu? HAHAH k aku try untuk happykan diri aku bila bersama dengan kawan-kawan aku tapi bila aku alone dalam biik? Perasaan sebak sedih semua datang.

Ya Allah,kau kuatkan lah hambamu ini dalam menghadapi semua ini. Aku yakin kau dah aturkan jalan hidup yang terbaik untukku. Aminnn~

Dear ex: i want you know i miss you. Every day i stalk you and every day i jelouse look you with ER. i sad but i'm happy if you happy with your life. you is my beautiful memories. :)

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB