ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Selamat Hari Raya :D
Sabtu, 18 Ogos 2012 • 9:48 PTG • 0 comments

Akhirnya Ramadhan pergi meninggalkan kita dan Syawal datang meraikan kita. Ye Ramsdhan telah pergi dan telah berakhir untuk tahun 2012. Sedih bila ingin meninggalkan bulan yang penuh dengan kemuliaan. Harini seriouse tak terasa langsung macam last Ramadhan. Maybe sebab puasa tahun ni tak cukup sebulan kot. Ehh jangan fikir lain k. I means 29hari je puasa untuk tahun ni. Ehh betol kan korang kan?

Okay lah malas nak tulis lah sebenarnya. Btw saya Nurul Azwen Bt Abdullah ank ucapkan selamat hari raya buat semua pembaca entry ni. Maaf jika ada tersalah bahasa,terkasar bicara dan terguriskan hati awak semua sama ada saya sedar atau pon tidak. Harap awak-awak semua dapat memaafkan kesilapan yang saya telah dilakukan sempena bulan yang mulia ni. :)

For my big family:
Hye my lovely family, selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. Hope raya tahun ni menjadi yang terindah buat korang semua. Ehh sebelum terlupa,aween nak mintak maaf jika ada terkasar bahasa,tersilap bicara dan terkecilkan hati korang ehh. Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan macam tu jugak aween. So sempena Hari Raya ni aween doakan family kita ni akan terus akrab dan happy macam selalu. I miss my old big family :') Hope awak semua faham betapa rindunya raya bersama. ilebiuu :**

For 5JAYA:
Hye my lovely class, selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. Hope raya tahun ni memberi 1000 makna buat korang semua. Aku nak mintak maaf if aku ada sakitkan hati korang,buat korang terasa and marah-marah korang. Macam tak kenal aku kan :) Panas baran yang terlampau. Btw sempena hari yang mulia ni,aku nak mohon ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki kat korang. Ingat raya tahun ni jangan melampau sangat. Kita ni nak trial 28 ni. Ehh? cakap orang pulak aku ni en :P hehehe. Btw aku sayang kelas ni macam family aku. Aku harap kita akan teros berkawan :') Good luck for spm and trial spm ni k.I lebiuu guy's

For Helmi Samsudin xD:
Hye awak,sorry baru teringat pasal awk. hehe :P Sorry again k. Btw i nak mintak maaf kat you if i ada buat salah kat you. Apalagi pasal haritu yang kantoi dm i dengan abang ijat i tuh. Btw i hope kita boleh macam biasa k. Sempena hari Raya ni i nak bukak buku baru dengan you. Hope you maafkan i :'). And i hope raya tahun ni memberi 1000 makna untuk you and family you ;)Jangan lupa i nak kad raya tu :D ehehehehe. Selamat Hari Raya Helmi Samsudin yang comel :D Ilebiu :**

For my adopter sis and brother:
Hye adik,kakak,abang semua. Selamat hari raya aween ucapkan buat korang semua. Maaf kan aween if ada buat korang terasa hati or whateber lah dekat korang. Seriouse tak pernah terniat nak lukakan hati korang. Hope relay kita sebagai adik and akak akan teros berkekalan. Tak sanggup nak hilang abang,kakak and adik maca korang semua. Bye lebiu :') :**

For my neighbour *gambar yang sebelah saya tu*:
Hye neighbour, selamat hari raya k. Maaf kalau selama kita berjiran ni saya ada buat salah kat awak. Saya tahu awak terasa masa saya dan kak una. Tapi sempena bulan yang mulia ni saya nak mintak maaf. Hope awak sudi maafkan saya. And saya hope hubungan kita sebagai neighbour akan kekal sampai bebila. I lebiu tiyka musril :**

For my ex:
Hye ex, Selamat hari raya aidilfitri k. Aween nak mintak maaf kalau aween ada buat salah masa kita 'in relationship' dulu. Kalau korang adalah salah satu yang aween dah sakiti,aween nak mintak dari hujung rambut sampai hujung kaki. Kesilapan aween mungkin menyakitkan korang tapi seriouse disebabkan korang aween belajar erti kekuatan dan aween nampak salah aween antara memilih,menilai,menyayangi dan mencintai. Harap bulan yang mulia ni boleh merapatkan kita lagi tapi sebagai seorang kawan :) For yang SPM this year,good luck k.

For all friends:
Hye selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin k. :) Maafkan aween andai ada buat korang terasa hati and terkasar bahasa dengan korang. Aween sayang korang semua. Hope bulan yang mulia ni bol mengeratkan lagi persahabtan kita. Tuk batch95 good luck for trial k. Do the best. Chaiyoooookkkkk! Ilebiuu guy's.

pada sesapa yang text aween,sorry aween tak dapat balas sebab seriouse raya tahun ni rasa tak semangat and tak buat persediaan nak topap langsung. Tapi cukup r sekadar blog ni je jadi ucapan dari aween untuk korang k. SELAMAT HAI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :') SALAM IKHLAS DARI : NURUL AZWEEEN BT ABDLLAH

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB