ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Raya ft Trial
Khamis, 16 Ogos 2012 • 2:18 PG • 0 comments
Assalamualaikum and haiiiii guy's. Tak tahu lah apa mimpi aku malam ni nak tulis entry about raya. Maybe excited kot. Hahahaha. Sebenarnya aku bukan lah excited sangat kalau korang nak tahu. Mana tak nye, trial SPM akan menjelang. Aku ulang ' AKAN MENJELANG ' huhhhhh! *hembus nafas* Bergema jee gegendang telinga aku. Cuakk weiyh,cuakkkk. Tak tahu lah trial ni aku boleh fokus ke tak. Bukan aku takde kenyakinan diri tapi tah laa weiyh. Susah aku nak cakap. Now aku tak tahu nak raya or buat appoiment dengan buku. Member-member cakap Raya sepanjang tahun ada,trial SPM? 17 Tahun sekali seumur hidup.

Issh pening-pening. Kusut haa kepala aku ni fikir abaout ni. By the way aku nak tanye korang baju raya warna hape? coz raya tahun ni aku bertemakan purple :) Aww beauty omey k apalagi kalau aku yang pakai kan? Ehh? Hahahah k aku perasantan tapi sekejap je. See my baju kurung :)

Ni baju untuk first day raya nanti. Seriouse tak sabar nak pakai baju ni and capture pic satu family. Waaaa macamane r wajah masa tu en. Hahahha k mesti comel gila babeng anak Abdullah sorang ni kan weiyh kan? Yess aku dah tahu lama yang aku memang comel. Hahaha k aku perasantan again.

Ni pulak baju untuk seconds day. Polkadot time baby :) Masa ni maybe aku wearing tudung bawal kuning or shawl bebas. Yeeeah tak sabar nak tengok wajah aku time wearing ni jugak :)


OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB