ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Neighbour tercomel!
Sabtu, 4 Ogos 2012 • 5:07 PTG • 0 comments

Hey kenal dia tak? Nama dia Nur Atika bt Musril. Dia jiran aku,jiran aku yang tercomel. Tengok gambar dia tu. Comel kan? Rindu dia sangat-sangat. Tadi dapat usya dia dekat tingkap je. Usya tanpa dia sedari. Tak tahu lah bila boleh keluar dengan dia. Kitorang pon keluar dah jarang. Jarang ke? Pembetulan, tak keluar langsung! Dah lama k tak keluar dengan dia. Masa dia sekarang bukan untuk aku dah tapi untuk Kieyla :) Jelouse tengok dia rapat dengan orang lain.

Hope one day nanti aku dengan dia boleh berbaik balik. I miss you neighbour :')

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB