ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Hate Hacker!
Jumaat, 3 Ogos 2012 • 10:44 PTG • 0 comments
Assalamualaikum!


Nampak yang kat atas ni? Yes tu blog lama aku. K rindu dia :') Tak tahu bila boleh dapat balik. Banyak sangat cerita yang dah tertulis kat situ. Why hacker so this to me? K sedih. Dia tak tahu ke yang aku ni betol-betol sayang kat blog aku tu? Then why dia ambik blog aku? Apa salah aku? Yes fakta memang bengang gila bila kita penat-penat tulis entry dengan titik peluh kita then bila nak post teros blog dah kene hack. K sedih gila. Menangis k bila tengok blog aku kene hack.

Dia suruh aku join group dia and try mintak pasword kat dia. Dia akan bagi aku balik. InsyaAllah. Aku pon bodoh la pergi join and try mintak balik. Yeahhh! Harapan aku hancur sebab dia buat cara kasar. Dia komen and panggil aku 'SAYANG' Apa semua ni? Nak mainkan aku? Pikir aku hapa? K aku give up gila nak dapatkan balik blog aku sebab tu aku buat acc kedua ni. Thanks k Iqbal sebab tolong aku buat balik blog ni :)

NEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB