ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER Instagram FOLLOW
Berbuka w my pwenzz :)
Khamis, 16 Ogos 2012 • 1:33 PG • 0 comments
Hey harini aku pergi majlis berbuka dengan budak-budak kelas aku. K seriouse best gila. Semua budak jenis yang masuk air so memang gempak r kan :D Hahahaahahaha. Yang pergi tadi 5 lelaki *Haffiz,Affham,Amer,Syafiq,Lalala* 3 perempuan *Me,Fatin,Zaris*.


Nak tahu kami berbuka dekat mana? Kami just berbuka dekat Maju Ahmad. First memang lah rasa macam taknak makan kat situ sebab aku tak boleh serasi dengan makanan kat situ atau dalam fakta lain TAK SODAPPP! tapi nak buat macamane kan, sebab fikir member so follow je la. Yeeehhh semua dh berkumpul. Semua dah ada masa ni and get ready untuk berbuka. Macam biasa lah harini aku tempah mee goweng basah, watermelon jus and apple jus. Heheheh air memang kene lebih. Tak cukup ohhh. Hahaha. Penuh meja kitorang dengan makanan masing-masing. Geng budak lelaki semua stok beli bazaar. K rugi aku pon tak beli bazaar :/

Tuptaptuptap dah pun berbuka. K kelakar gila tengok Ameer teros sedut air lepas dengar azan. Hahah nampak dia penat puasa tu dengan muka ' COMEL ' dia yang terserlah tu. Hahahaha. Harini aku tengok semua handsome-handsome. Haffiz dengan Affham r yang buat aku melting gila babeng :D Yeaaah melting wooooo. Haahahaha. Ehh harini mata aku tertumpu dekat Affham je aww. Suka tengok bibik muka dia dengan mata sepet dia. Tapi tak boleh usya lelama sebabb #Cwuuushh dia ada kat situ *zaris* Nanti kang tak pasal-pasal lebam mata aku. Hiihihihihi.

Dari berbuka sampailah lapan suku kitorang lepak sesama. K best gilaaa. Kenanga yang paling aku tak boleh lupa sampai mati k. Last year kat sekolah indah dengan memorie with budak-budak kelas. Aku hope ni bukan kali yang terakhir dapat berkumpul lepak makan. And aku hope jugak,friendship kitorang tak akan pupus. I love you guy's

OLDNEW
Owner Comel♥
Thank for coming


Welcome


Name : Nurul Azwen Bt Abdullah
Nickname : Aween
Birthday : 4 May 1995
Kesayangan : Jamsuri B Baidi
Anniversary : 25 August 2012

Enjoy yourself♥



Hanya Ingin Kau Tahu - Republik



We are♥
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AA♡JB